Zobrazené kontakty jsou rozděleny do čtyř kategorií podle aktivity.
Aktivní kontakty - Tato skupina kontaktů jsou ti lidé, kteří jsou aktuálně přihlášení k odběru vašich novinek, takže jim můžete bez problému odesílat vaše e-maily nebo mobilní zprávy.
Nezařazené kontakty - Tyto kontakty ještě nebyly zařazeny do žádného ze seznamů, je dobré tuto kategorii občas otevřít a své kontakty si setřídit, aby nevznikaly žádné nepřehlednosti.
Nedoručitelné kontakty - Nedoručitelné kontakty jsou bohužel ty, u kterých se v minulosti nepodařilo doručit nějakou z vašich zpráv. To může indikovat špatně zadanou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo. Nebo také zrušení schránky či přechod k jinému operátorovi.
Odhlášené kontakty - Skupina odhlášených zahrnuje všechny zákazníky, kteří si již nepřáli dostávat newsletter. Můžete tedy rozhodnout, jak s nimi poté naložíte. Třeba jim můžete poslat zprávu na rozloučenou.
Pod těmito kategoriemi nalezneme další možnosti jak pracovat s kontakty. Můžete zde například kontakty vytvářet, třídit podle seznamu nebo je vyhledávat.
Také zde můžeme najít nastavení zobrazování jednotlivých sloupců. Stačí kliknout na ikonu na pravé straně obrazovky.
Posledním elementem přehledu kontaktů je tabulka zobrazující zadaná kritéria. Na levé straně se nachází checkbox pro výběr všech zobrazených kontaktů, následován názvy jednotlivých sloupců. Označením jednoho nebo více kontaktů lze provádět hromadné změny jako například mazání nebo přesunutí do jiného seznamu kontaktů. Kliknutím na symbol oka lze zobrazit podrobnosti. Kliknutím na tlačítko s tužkou lze zahájit úpravy kontaktu. Následuje tlačítko s obálkou. Pomocí tohoto tlačítka můžete jednotlivě odesílat vaše kampaně konkrétním uživatelům.
Odesílání kampaní jednotlivě:
Otevře se nám okno, ve kterém si zvolíme jaký druh kampaně si přejeme odeslat a poté jednoduše nastavíme požadované informace a stiskneme tlačítko Odeslat.
Náhled kontaktů:
Pro rychlé zobrazení detailů o našem kontaktu klikneme na symbol oka.
Zobrazí se nám všechny dostupné informace o našem kontaktu na jednom místě. Pomocí záložek se lze přepínat mezi jednotlivými údaji, jako jsou například Společnost, Vlastní pole, Tagy atp. Také lze zobrazovat veškerou aktivitu uživatele a historii procházení vašich webů.
A je to! Nyní víte jak pracovat s vašimi kontakty.